søndag 31. januar 2010

Comments

Aaja, en ting jeg gjerne ville nevne:
Jeg tviler sterkt paa om noen faktisk leser alt det jeg skriver, men isaafall er det her for min egen del. Men hvis noen skulle rote seg inn her, saa kan jeg bare beklage for at jeg skriver saa mye. Det er en av mine laster i livet, 'fatte meg i korthet' er et uttrykk jeg immun mot.

Men, hvis dere skulle komme innom, legg gjerne igjen en kommentar, det er balsam for sjelen :) Man trenger ikke registrere seg eller noe saannt farlig, man kan vaere anonym, eller hvis du er av den ytterst ikke-skrivesalige sorten kan du gjerne bare trykke paa en av de fire boksene paa slutten av hver blogpost, enten om du synes det er kult, kjipt, toeft eller om du savner meg :)
---
Oh yeah, one thing I wanted to mention:
I seriously doubt if anyone reads everything I write, but either way it is here for me. But if someone were to scramble their way here, then I would like to apologize for writing so much. That is one of my faults in life, 'make it short' is an expression I am immune against.

But, if you were to stop by, you are welcome to leave a comment, that is nourishment for the soul :) You don't have to register or anything dangerous like that, you can be anonymous, or if you are of the preferably non-writing kind you can just click on one of the four boxes at the end of each post, to show if you think it's cool, dull, tuff or if you miss me :)

4 kommentarer:

  1. jeg sjekker bloggen din hveeeeeeeeer dag :)

    SvarSlett
  2. høres ut som du har hatt det supert hittil! Men hva skjedde i Gainesville og Tallahassee?? :):) jeg er spent på fortsettelsen! Kos deg videre Ingeborg :D

    SvarSlett
  3. hey, you! here's some comment love from me to you! i know what you mean about folks skipping out on commenting. and, for the record, i read every post you ever publish! xxx

    SvarSlett
  4. Saa snill du er Anette, sorry for at det har vaert litt stille her naa da, men det kommer :)
    ---
    Har virkelig hatt det helt knall her Cecilie :) Tallahassee og Pensacola var ogsaa bra, og det kommer snart, men har ikke sett snurten av en data siden jeg dro fra Gainesville, haha. Jeg koser meg helt maks!
    ---
    Thank you for comment love Amanda, always appreciated! Now I feel kinda bad though, 'cause you've commented a lot on mine and me not so much on yours, sorry and I will make a big effort at being better (as soon as I get home and get steady computer access again, hehe) :)

    SvarSlett