tirsdag 19. januar 2010

Cultural pre-departure dinners

Jeg juksa... Jeg starta hele kulturelle eventyr-greia et par dager før jeg drar :) Og det er ikke eventyr som har med amerikansk kultur å gjøre engang, haha.
---
I cheated... I started the whole cultural adventures a few days before I left :) And not adventures relating to American culture even, haha.

---

Du skjønner, mandag ettermiddag bestemte min gode venn Mari og jeg oss for å løse inn julegaven min til henne, nemlig thai massasje og middag på Lille Thai, en thailandsk restaurant i Lillestrøm! Begge delene var supert! Og det var en smart ting å ta massasjen rett etter at jeg hadde jobba lange dager hvor jeg for det meste sto stille på betonggulv på reisemessa :)

Og idag var jeg så heldig å bli invitert hjem til min sveitsiske venn Adrian på middag hvor jeg fikk gleden av å hilse på den søte kjæresten hans Jenny. Og middagen var, som alltid når Adi begynner å styre på kjøkkenet, fantastisk! Og desserten, veldig oppfinnsom ;)

Og torsdag, som en slags avskjedsmiddag fra foreldrene mine, skal vi på den italienske restauranten Fratelli i Lillestrøm, som er velkjent for deres gode pasta, pizza og alt annet. Nam, magen min får virkelig det beste av det beste disse dagene ;)

---

See, Monday afternoon, my good friend Mari and I decided to cash in my Christmas present for her, namely a Thai massage and dinner at Lille Thai ('Little Thai') a Thai restaurant in Lillestrøm! Both of which was awesome! And it was a smart thing to have the massage right after I had worked long days mostly standing still on a concrete floor at the travel fair :)

And today I was so lucky to be invited home to my Swiss friend Adrian for dinner where I got to meet his cute girlfriend Jenny. And the dinner was, as always when Adi starts cooking something up, awesome! And the dessert, very inventive ;)

And Thursday, as a sort of going away dinner from my parents, we are going to the Italian restaurant Fratelli in Lillestrøm, which is renowned for their awesome pasta, pizza, and everything else. Yum, my stomach sure gets the best of the best these days ;)

2 kommentarer: