lørdag 30. januar 2010

Leaving Orlando

Naa stikker jeg snart fra Orlando, og fra alle vennene jeg har faatt meg her. Som vi alle er enige om, jeg maa bare komme tilbake en dag :)

Utsetter imidlertid utproevelsen av det amerikanske kollektivtransportsystemet, Amanda skal likevel nordover og hente valpen sin og vi blir aldri ferdig med aa skravle, saa haiker med hu til Gainesville istedenfor aa ta Greyhound-bussen.

Skal oppdatere saa fort jeg har mulighet, kanskje det snart kommer noen bilder og. Jeg har det tipp topp, men er spent som en ulv!
---
Now I'll soon be leaving Orlando and all the friends I've made here. As we all agree on, I'll just have to come back some day :)

I am, however, putting off my trying out the American public transportation system, Amanda is driving north to pick up her puppy and we never get done talking anyways, so I'll be hitch-hiking with her to Gainesville instead of going on the Greyhound bus.

Will update as soon as I have a chance to, there might be some pictures coming soon as well. I am great, but I am waaay excited!

2 kommentarer:

  1. venter på kort! :) kos og klem til lillesøs fra storesøs :)

    SvarSlett
  2. Kort kommer snart, har soeren meg ikke finni noen postkort enda :) Men tar vel kanskje litt tid aa komme seg til Norge naar jeg foerst faar sendt dem og da, hehe. Koseklem tilbake!

    SvarSlett