torsdag 21. januar 2010

Travel fever

Det er dagen før dagen! Og jeg er ferdigpakka! Sånn ca. Og har reisefeber! Masse reisefeber!! Gruer meg, gleder meg, og er sikkert på at jeg har glemt noe viktig. Avreisedagen kommer like brått på nå som om jeg hadde kjøpt billetten i forrige uke. For ordens skyld, jeg har hatt min siden what, oktober??

Flytoget går 05.15 i morra tidlig. Mellomlander i Stockholm og Newark, før jeg endelig er framme hos Amanda i Orlando i morra 18.00, etter 16 timers reise. Teite tidsforskjell.
---
It's the day before the day! And I'm done packing! Approximately. And I've got the travel fever! Lots of travel fever!! I'm not looking forward to it, I am looking forward to it, and then I'm sure I've forgotten something important. Departure-day comes as suddenly now as it would have if I'd bought the tickets a week ago. To just point it out, I've had my tickets since what, October??

Tha airport express train leaves at 5.15 am tomorrow morning. I stop over in Stockholm and Newark, and then finally reach Amanda and Orlando tomorrow at 6 pm, after 16 hurs of travel time. Stupid time difference.

1 kommentar:

  1. once again, travel safely! i'll be waiting for you at the airport. = )

    SvarSlett