søndag 7. februar 2010

N'awlins baby, N'awlins!

New Orleans! Trenger jeg si mer?

Isaafall kan jeg si dette: helg + Mardi Gras + New Orleans Saints i Superbowl??? Tro meg, det var ville tilstander!
---
New Orleans! Do I have to say more?

In that case I can say this: weekend + Mardi Gras + the New Orleans Saints in the Superbowl??? Trust me, it was craaazy!

---

Ville tilstander paa en positiv maate da, ikke misforstaa. Festinga var fenomenalt i New Orleans, det samme var hostellet jeg bodde paa, folka jeg moette, maten jeg spiste og stedene jeg saa. Jeg skal skrive mer detaljert seinere, men naa maa jeg foelge med paa Superbowl.

Har forresten kommet vel fram til Houston. Naa er det bokstavelig talt Texas for alle penga :)

---

Crazy in a good way though, don't get me wrong. Partying was awesome in New Orleans, the same was the hostel, the people I met, the food I ate, and the places I saw. I will tell more detailed about this later, but right now I have a Superbowl to watch.

By the way, I have made it to Houston all well. Now it is literally Texas for what it's worth :)

2 kommentarer:

  1. Godt å høre at du koser deg, vesla!

    SvarSlett
  2. Endelig en liten rapport fra snuppa-artig lesing det vet du. Riktignok får vi sms annenhver dag, men det er jo å fatte seg i korthet og stemningen blir liksom borte. Her er alt som før, intet nytt og det bør være godt nytt. God tur videre! Klem fra mamma

    SvarSlett