fredag 8. januar 2010

Amtrak at the travel fair

Nå skal jeg helt klart vente litt med å bestille billetten min med Amtrak-toget i USA, ettersom de faktisk kommer på Reiseliv 2010-messa i Lillestrøm om litt over en uke! Som jeg for øvrig er så heldig å fått meg jobb på via Adecco i år igjen! Alle monner drar i reisekassa – herlig!
---
Now I am definitely gonna wait to book my ticket with the Amtrak-train in the US, as they are actually having a stand at the International Travel Fair 2010 right smack here in Lillestrøm in just a little over a week! Which I by the way am so lucky to work at through Adecco this year as well. Every penny into the travel fond counts – lovely!

---

Og staten Florida kommer og, kanskje jeg får noen gode tips, hadde ikke vært så dumt. Ellers øyner jeg også sjansen for å slå kloa i noen billige reisebøker, som jeg da må hurtiglese før jeg drar, og med alt som skjer de siste dagene før jeg alltid drar på tur blir de vel heller med som oppslagsverk underveis tenker jeg, men kjekt å ha likevel :)

Gleder meg!

---

And Florida State will also be there, maybe I’ll get some good tips, wouldn’t be so bad. Otherwise I am also eyeing the opportunity to get a hold of some cheap travel books, which I’ll have to do a quick-read of before I go, but with everything that always happens the days before I’m about to leave on a trip, they’ll might just come along as a reference book during the trip, but still nice to have :)

I am so looking forward to this trip now!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar