tirsdag 9. februar 2010

San Antonio

Det viktigste i nuet foerst: Jeg har kommet meg halvveis (eller saa, haha) gjennom Texas og befinner meg naa i San Antonio med flott vaer! Fant et bibliotek paa veien til hotellet mitt, hvor jeg har ypperlig internett-tilgang, saa naa har jeg endelig faatt betalt regninger, svart folk paa facebook og gaatt gjennom mailen min, og saa var det bloggen sin tur. Skal innom biblioteket igjen flere ganger mens jeg er her (de har aapent til klokka ni paa kveldstid!), saa skal nok komme igjennom alle kommentarer og faa lagt ut bilder foer jeg drar herfra :) Det blir bra!

Tusen takk til alle som kommenterer og leser og foelger med, det er saa goey for meg! Selv mamma klarte aa kommentere til slutt (og legge igjen barnslige kallenavn i tillegg), det er bra folkens!

Postkort er ogsaa paa vei, men det tar litt tid, postkontorer er litt distante steder og er bare der jeg faar kjoept postkort. Men bedre seint enn aldri! :)
---
The most important current stuff first: I have made it halfways (or so about, haha) through Texas and am now in San Antonio with great weather! Found a public library on the way to my hotel, where I have wonderful Internet-access, so I've finally got some bills paid, answered folks on facebook, gone through my email and now it's the blog's turn. I'll stop by the library several times while I'm here (they're open until 9 pm!), so I will make it through all the comments and added some pics before I leave :) It'll be so sweet!

Thank you to everyone who is commenting and reading and following me, it is sooo much fun to see for me! Even Mom was able to comment in the end (and leave childish nicknames too), good stuff folks!

Post cards are on their way too, but it takes a little time, the post offices are usually a little out of the ways and that's the only places I can get stamps. But better late than never! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar