fredag 26. februar 2010

Departuretime sucks sour socks!

Det er fredag kveld her borte, jeg har sagt hadet til Sue, pakka litt og gruer meg til aa legge meg fordi jeg gruer meg til aa maatte opp tidlig, pakke og dra. Maa opp rundt fire en gang i natt, hoppe i dusjen, pakke ferdig, proeve aa faa i meg noe mat (jeg har daarlg flyappetitt) og dra herfra rundt seks, sjekke inn seinest halv aatte og flyet letter kvart paa ti. Tre og en halv time til Chicago og saa et par timer eller saa der, aatte og en halv time til Stockholm og saa et par timer eller saa der, og saa en time til Oslo, gjennom taxfree-en for litt alkohol, hente bagasjen og komme meg paa flytoget hjem. Senga mi hjemme neste takk!
---
It's Friday evening over here, I've said goodbye to Sue, packed some and not looking forward to go to bed because I'm not looking forward to getting up early, keep packing and leave. Have to get up around four some time tonight, jump in the shower, get done packing, try to get some breakfast (I have poor appetite on flights) and leave here by six, check in seven thirty at the latest and the plane takes off at nine fortyfive. Three and a half hours to Chicago then a few hours or so there, eight and a half hours to Stockholm and then a few hours or so there, and then one hour to Oslo, through the tax free for some booze, get my bags and get on the airtrain home. My bed at home next please!

2 kommentarer:

  1. crazy travels. sounds like ingle bingle! and, me, too, once upon a time, haha! let's set up a skype date soon to catch up - once you've recovered from your return home, of course. xxx

    SvarSlett
  2. yes we've both been there :) and seems like i'm about to grow up too, applying to serious jobs now, life's going crazy :)

    def need a skype date, how about sunday some time? are you maybe available between noon and six pm your time you think? :)

    SvarSlett