onsdag 10. februar 2010

A visual taste!

Endelig faar dere alle en visuell smakebit paa hva turen har bydd paa saa langt. Jeg har masse bilder, og mere kommer seinere, kommer til aa legge de inn paa facebook og saa poste linken her, litt lettere enn en kilometerlang blogpost. Men kos dere saa lenge!!!
---
Finally you get a visual taste of what my trip has been like so far. I have a bunch of pics, and more will come later, I'll prob post them on facebook and then post a link here, a little easier than a mile long blog post. But enjoy for now!!!


---













At Gardermoen, with American money.














Amanda and I at her apartment.














Amanda, Ryan and I at the book club! Ryan is the one we went to Universal and Islands of Adventure with.














Waterford Lakes, the shopping district right next to Amanda's apartment.














Lindsey, Amanda and I at the girl's night.














The crazy and nice people at the hostel in Gainesville.














Blue morpho butterfly at the butterfly garden in Gainesville.














Matt is to the far right, I met him and his fencing friends by chance in Gainesville.




















One of the guys at the hostel playing around.














Sweet tea, which I looove.














The shops at Ella Lake in Tallahassee.














Me at the university campus in Tallahassee.














My mode of transportation: the Greyhound.














No, it's not snow, it's sand!














The historical district in Pensacola.














Me at the waterfront in Pensacola.














The hostel in New Orleans.














Bourbon Street in New Orleans!














The parade is coming our way :)














Me, Kelsey, Laura and Verena, that I met at the hostel.














Who Dat! Geaux Saints!














Remembering my nose guard success (???) from Redmond.














Kelsey, Lura, Verena and me at the waterfront in New Orleans.















Houston skyline. Teaxas baby!

9 kommentarer:

  1. Ser ut som du har det bra, vesla! Gleder meg til du kommer tilbake igjen! :)

    SvarSlett
  2. Bra? Jeg synes det ser ut som om turen er helt forjævlig. Enda godt, for ellers kunne det jo ha begynt å rykke i reisefoten min her... ;)

    SvarSlett
  3. Halloien vesla!

    Koselig å se bilder av deg OG steder og venner du får underveis. Koselig å se Amanda igjen også - ho va lik se.
    Der er det sand som ser ut som snø og her ER det snø og minus 12. Ellers lite nytt. Var på Oppdal og alt var ok der. Var innom nyhuset til G og A og det blir knallfint og godt tilrettelagt med tanke på å bli der lenge. Far var i form, men har hatt en eling nå, men på bedringens vei igjen. Bilen skal på service - EU-kontroll i morgen og motorvarmer må til i kulden. Søndag er morsdag og pizza hos Ingeborg Aksdal- tradisjon, men nå uten våre barn. Ha en fin reise videre, og det tegner jo godt så bra som det har gått hittil. Klem og kos fra mamma

    SvarSlett
  4. Hehe, du har helt rett Bente, totalt forjaevlig, spes uten kulda og snoen... :P

    Neida, men skal bli goey aa komme hjem igjen og, det er litt slit aa backpacke i det landet som sikkert er minst tilrettelagt for backpackere uten bil, hehe. Men da har vi proevd det og (og overlevd maa legges til) :)

    Men tror nok min neste tur gaar til et enda varmere land som er enda billigere og med enda bedre transportsystem, det er den nye droemmen naa :)

    SvarSlett
  5. Forresten, kjekt med oppdatering muttern, er jo nesten som aa vaere hjemme jo - en uke paa fast forward der, hihi :)

    SvarSlett
  6. Ser ut som du har det knallfint, Ingeborg :D når er du tilbake i kulden?? jeg flytter hjem om ikke mange ukene, så da skal vi ut!!

    PS! Adressen min er forøvrig:
    Øystein Møylas veg 8
    7037 Trondheim

    ... og jeg heter Cecilie Thorvaldsen!

    så veit du det :D

    SvarSlett
  7. Har det helt haerlig maa sies :) Er i Tucson naa, er hemmelig forelska i oerken jeg tror jeg, det er vaaarmt her and I'm lovin it!!!

    Men joess, flytter du hjem? Hva skjer?

    Jeg kommer hjem siste dagen i feb. Faar vel invitere deg paa fest jeg da, troedde det var doedt loep saa har ikke gjort det enda.

    Fikk adressen din for seint for de fleste korta, men skal proeve aa faa sendt ett :)

    SvarSlett
  8. supert! :D spørs om jeg får blitt med på festen, jeg kommer til å bo i trheim ut mars :) men til påske er jeg østlandsjente igjen! :) Can't wait! Kim og jeg flytter sammen i nærheten av Ås. Har snakket med min samboer, jobben og familien. Så nå må man bare finne seg en jobb og et sted å bo :)

    SvarSlett
  9. kult at dere kommer paa festen, vaer klar for skikkelig festings!

    og du, husker hva du heter da, kan vaere gloemsk innimellom men det var da som bare.. :P men kort er i postsystemet :)

    lykke til med jobb og alt sammen, blir spennende aa hoere mer snart :)

    SvarSlett